ho ho....

detbara rinner av en dag som denna...men det är ju sommar och semester och vad är bättre än det egentligen? Nej inget knappast...kände mig rätt duktig igår då jag i hettan genomförde en 10 000-stegs promenad :) Nu borde jag egentligen ta tag i packandet... och tvätten som ska tvättas :)
Ser fram emot måndagen då jag skall iväg till Borgbacken och ha det skoj tillsammans med ett par vänner. Vår årliga tradition kan man väl säga att det är.
Ett annat intresse som kommit starkt det senaste året är fotografering, det är roligt att på nåt vis försöka fånga stunden...om man nu kan säga på det viset.
Det känns som att stunden nog är fångad i denna bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0